Na bijna twintig jaar fulltime werkervaring bij diverse bedrijven, in verschillende branches en in allerlei functies, ben ik een echte allrounder. Daarom ben ik graag als Virtual Assistant voor anderen aan de slag!
Ik krijg positieve energie als ik voor mijn opdrachtgevers zaken makkelijker kan maken.
Organiseren en plannen zit me in het bloed. Op persoonlijke wijze wil ik ondernemers ondersteunen, zodat zij meer rendement kunnen halen uit hun onderneming. Mijn werkwijze pas ik zoveel mogelijk aan mijn opdrachtgevers aan. Deze ondersteuning bied ik op afstand, via moderne technologie, op secretarieel en administratief gebied.
Mijn manier van werken? Die is nauwkeurig en realistisch als het gaat om plannen. Daarbij heb ik geen opdrachtgever nodig aan mijn bureau, ik kan projecten aan met een grote mate van zelfstandigheid. Wel hecht ik waarde aan een persoonlijke klik en wederzijdse betrokkenheid. Door mijn grote inlevingsvermogen (empathie) is mijn ervaring dat ik het maximale uit een opdracht kan halen.
Graciela Duran
DG Business Support